هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل
عکس هتل لاله بیستون کرمانشاه

همان طور که می‌دانید کوه بیستون در فاصله‌ 30 کیلومتری از شهر کرمانشاه قرار دارد. اگر جزو تاریخ‌دوستانی هستید که می‌خواهید برای تماشای مجموعه‌ تاریخی کوه بیستون زمان ویژه‌ای صرف کنید و در سایه‌ این کوه عظیم و تاریخی توقف طولانی‌مدت‌تری داشته باشید، هتل لاله‌ بیستون کرمانشاه مکان بسیار خوبی است.
هتل لاله بیستون کرمانشاه با فاصله‌ اندکی از اثر فرهاد تراش بیستون و با چشم‌اندازی زیبا از این کوه قرار دارد. بنای اصلی این هتل در دوره صفوی، کاروانسرایی بوده که در سال 94 مورد بازسازی قرار گرفت و به عنوان هتل راه‌اندازی شد.
هتل با فضای کاملاً سنتی دارای 20 اتاق، رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش و فروشگاه طراحی شده است. از جمله خدمات هتل لاله بیستون کرمانشاه می‌توان به روم سرویس 24 ساعته، اینترنت پرسرعت در تمامی نقاط هتل، پارکینگ روباز، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، آرایشگاه و صندوق امانات اشاره کرد. اتاق‌های هتل نیز مجهز به حمام، تلویزیون، یخچال، تلفن، سرویس دستشویی فرنگی و ایرانی و تهویه مطبوع هستند.
رزرو هتل لاله بیستون کرمانشاه به صورت آنلاین امکان‌پذیر می‌باشد. ساعت ورود به هتل 14 و ساعت خروج و تخلیه 12 در نظر گرفته شده است. برای کودک زیر 6 سال اقامت رایگان می‌باشد. برای کودکان بالای 6 سال نیز هزینه یک بزرگسال دریافت می‌شود. در صورتی‌ که خواستید در هتل لاله بیستون کرمانشاه اقامت کنید، کتاب خسرو و شیرین را به همراه خود ببرید تا از تداعی مکان و ادبیات در یک زمان نهایت لذت را ببرید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها