هتل سینا کرمانشاه

هتل
عکس هتل سینا کرمانشاه

هتل سینا کرمانشاه در سال 1358 افتتاح شد و در سال 1392 یک بازسازی اساسی در آن صورت گرفت. این هتل دو طبقه دارای 26 اتاق است که امکاناتی مانند تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، دراور، کمد، مبلمان و سرویس خواب را برای مهمانان فراهم کرده است. لازم به ذکر است که غیر از آب، باقی اقلام مینی‌بار رایگان نیست. دکوراسیون اتاق‌ها نیز در عین سادگی زیباست و هارمونی رنگی دارد.
البته اینها فقط امکانات اتاق‌ها بود. امکانات عمومی هتل شامل مواردی مثل خدمات بیدارباش، خانه‌داری، پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو به صورت رایگان و ... می‌شود. هتل سینا در طبقه همکف علاوه بر لابی زیبایش، رستورانی با ظرفیت 130 نفر و کافی‌شاپی عالی نیز دارد که انواع غذاهای محلی و غیر محلی و دسرهای مختلف را سرو می‌کنند.
آدرس هتل سینا کرمانشاه را اگر نگاه کنید، خواهید دید که در وسط شهر است و دسترسی خوبی به دیدنی‌هایی نظیر تکیه معاون‌الملک، تکیه بیگلربیگی، باغ گلها و باغ پرندگان دارد.
نکته‌ای که لازم است حتماً اشاره کنیم این است که این هتل دو طبقه آسانسور ندارد و برای افراد سالمند انتخاب مناسبی نیست. اما از هر جهت دیگر، مخصوصاً نسبت قیمت به امکانات، هتل مناسبی است. تلفن هتل سینا کرمانشاه را در کنار این مطلب می‌بینید؛ برای رزرو هتل سینا کرمانشاه کافیست با این شماره تماس بگیرید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها