شربت خانه تکیه بیگلربیگی کرمانشاه

کافی شاپ
عکس شربت خانه تکیه بیگلربیگی کرمانشاه

تکیه بیگلری کرمانشاه یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر است که با معماری قاجاری-زندی خود و آیینه‌کاری‌هایش شما را به دل تاریخ آن دوران پر فراز و نشیب می‌برد. در این عمارت تو در تو که روزگاری محل سکونت بیگلربیگی کرمانشاه نیز بوده است، امروز موزه خط و کتابت بر پا شده تا علاوه بر دیدن عمارت، از دیدن اسناد نیز محظوظ شوید. در قسمت انتهایی این خانه قدیمی محیطی منتظر شماست که عطر خوشش همه‌جا را گرفته است. شربت خانه تکیه بیگلربیگی کرمانشاه در پس دری کوتاه قرار دارد که برای رد شدن از آن باید سرتان را حسابی خم کنید.
در ابتدا با سالنی روبرو می‌شوید که میز و صندلی در آن قرار داده شده و اگر اینگونه راحت‌تر هستید برای شما انتخاب خوبی است. همچنین فروشگاه آثار هنری و صنایع دستی در کنار این بخش قرار دارد. اما این حوضخانه است که حال‌وهوای گذشته را در آدمی زنده می‌کند. در این حوضخانه علاوه بر حوض آبی و گلدان‌های گل، فرش و پشتی هست تا بتوانید به استراحت بپردازید.
تزئینات شربت خانه بیگلربیگی کرمانشاه کاملاً سنتی و زیباست که از زحمات گردانندگان آن که خانم‌هایی باسلیقه هستند نشأت گرفته است. منوی شربت‌ خانه بیگلربیگی کرمانشاه نیز شامل چندین نوشیدنی سرد و گرم سنتی و غذاهایی مانند املت، کشک‌ بادمجان و ... می‌شود. در این شربت خانه باصفا قطعاً حس خوبی پیدا خواهید کرد.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافی شاپ

برچسب ها