کافه تراس کرمانشاه

کافه

کافه تراس کرمانشاه بر روی بام کسری مال بر پا شده است و به همین جهت منظره خوبی دارد. البته بر بام بودن این کافه به این معنی نیست که آفتاب و باد و باران اذیتتان می‌کند؛ بر فراز سر کافه تراس دو چادر قیفی شکل مدرن قرار دارد که در کنار دیوارهای حائل کافه محیط زیبا و امنی را فراهم کرده‌ است. دکوراسیون کافه نیز دیدنیست. صندلی‌های مخملی رنگارنگ و میزهای چوبی، نورپردازی زیبا و گلدان‌ها و باغچه‌های پر گل، همه در کنار هم محیطی زیبا و دوست‌داشتنی می‌سازند.
منو کافه تراس کرمانشاه پر از چیزهای خوشمزه است. انواع غذاهای ایرانی مانند کباب‌های مختلف، انواع غذاهای فرنگی مثل استیک، پاستا، برگر، پیتزا و ... در کنار نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع به همراهی دسرها و کیک‌های خوش‌طعم، همگی جزئی از این منوی خوش رنگ و لعاب هستند. ناگفته نماند که تزئینات چیزهایی که سرو می‌شود آنقدر چشم‌نواز است که دلتان نمی‌آید بخوریدشان. معلوم است که حوصله و سلیقه در تزئین غذاها و دسرها و نوشیدنی‌ها به کار رفته است.
سیگار کشیدن در کافه تراس کرمانشاه آزاد است. همچنین منوی کافه دیجیتال است و دستگاه کارت‌خوان سیار بر سر میز شما حاضر می‌شود تا لازم نباشد تا صندوق بروید. آدرس کافه تراس کرمانشاه را می‌توانید با پرسیدن محل کسری مال به راحتی پیدا کنید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها