استخر و پارک آبی آبسار اصفهان

شنا
عکس استخر و پارک آبی آبسار اصفهان

استخر و پارک آبی آبسار اصفهان از تمام امکانات ویژه تفریحی، اقامتی و ورزشی برخوردار است و فضایی عالی برای شادی، لذت و ورزش فراهم کرده است. فاز اول این مجموعه آبی، 2000 متر استخر شامل استخر شنا، استخر شیرجه، استخر کودکان، سه جکوزی با دمای متفاوت، سالن ماساژ، سونای خشک و بخار است و در کنار این مجموعه، فست فود و کافی شاپ نیز برای رفع خستگی شما مهیاست.
پارک آبی آبسار اصفهان، مجموعه ای منحصر به فرد و عالی با ظرفیت 2000 نفر است که امکاناتی نظیر رودخانه آرام، جکوزی، سونا، حمام سنتی و سرسره های چرخشی طولانی و هیجان انگیز را در خود جای داده است.همچنین 13 مدل مختلف سرسره های روباز، تونلی، شیب دار، سرعتی و مخصوص کودکان و نوجوانان به همراه فوتبال صابونی و حمام ترکی از امکانات مجموعه آبی آبسار به شمار می رود.
در صورتی که بعد از شنا و تفریح نیاز به استراحت و یا رفع گرسنگی داشتید کافی شاپ و رستوران استخر آبسار در خدمت شماست. همچنین این مجموعه، مهدکودکی دارد که می توانید فرزندان کم سن و سال خود را به آنجا بسپارید. در کنار استخر آبسار، مجموعه ورزشی بزرگ آبسار هم امکاناتی چون سالن پاتیناژ، اسکواش، آب درمانی، بولینگ، بدنسازی و ... دارد.
برای استفاده از استخرها و خدمات دیگر، باید با خرید اینترنتی بلیط استخر آبسار اصفهان را تهیه کنید. استخر این مجموعه، روزهای زوج در اختیار خانم ها و روزهای فرد و جمعه ها، در اختیار آقایان است. پارک آبی آبسار روزهای فرد در اختیار خانم ها و روزهای زوج و جمعه ها، در اختیار آقایان است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها