استخر مایسا اصفهان

شنا
عکس استخر مایسا اصفهان

تلاش برای سالم زندگی کردن مسئله ای مهم است که این روزها بیشتر از هر چیزی به آن نیاز داریم. خوردن مواد غذایی سالم، دوری از فست فودها، ورزش کردن و مراقبت از جسم و روحمان مهمترین وظایف ما در زندگی هستند. استخر مایسا اصفهان یک پیشنهاد خوب برای اصفهانی هایی است که برای سلامت خود ارزش قائل‌اند.
استخر مایسا اصفهان یکی از استخرهای مجهز و با کیفیت این شهر است که با استفاده از سیستم های آبی قوی و شیوه هایی مدرن ، فضایی امن، تمیز و بهداشتی را برای ورزش و تفریح شما فراهم کرده است. این استخر برای تمامی رده های سنی در سطوح مقدماتی تا پیشرفته، دوره های آموزشی برگزار می کند. ناجیان و مربیان حرفه ای و کارآزموده استخر مایسا همگی دارای مدرک مورد تأیید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان می باشند.
در کنار استخر شما می توانید از جکوزی، سونا خشک و سونا بخار نیز استفاده کنید. همچنین برای استراحت و صرف وعده ای مقوی و دلپذیر می توانید به کافه استخر سری بزنید و برای خود از انواع نوشیدنی ها و خوراکی های خوشمزه آن سفارش دهید. در ضمن استخر مایسا در مجموعه ورزشی مایسا قرار دارد که یکی مجهزترین مجموعه های ورزشی اصفهان است که یک سالن بدنسازی با کیفیت، با بهترین و استانداردترین دستگاه های روز دنیا و مربیانی حرفه ای و کار بلد در این مجموعه وجود دارد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها