باشگاه بدنسازی نیلوفر سفید

مجموعه ورزشی
عکس باشگاه بدنسازی نیلوفر سفید

اگر شاغل هستید و همیشه یکی از معضلات بزرگ برای شما پیدا کردن باشگاهی است که با ساعت فراغت شما از کار هماهنگی داشته باشد، کلید حل مشکل شما مراجعه به باشگاهی مثل باشگاه بدنسازی نیلوفر سفید اصفهان است که تمام ساعت هایش به بانوان اختصاص داشته باشد.
باشگاه ورزشی نیلوفر سفید با بهره گیری از مربیان حرفه ای و با متدی بی نظیر، در کنار ارائه رشته های پرطرفداری مثل اسپینینگ، فیتنس، تی آر ایکس، برایتونیک، حرکات اصلاحی، باراوسل، فت برن، کومبو، یوگا و پیلاتس، برای آن دسته از کسانی که اهداف خاصی مثل لاغری دارند، با مشاوره های تخصصی متناسب با شرایط جسمی و سنی هر فرد، برنامه ای جامع جهت دستیابی به اندامی ایده آل در کوتاه ترین زمان ممکن را برایشان طرح ریزی می کند.
از قسمت های هیجان انگیز این باشگاه می توان به بخش ماساژ و اسپا با انواع خدمات نظیر ماساژ لاغری، سنگ داغ، نمک، آروماتراپی، تایلندی، هربال، ماساژ VIP همراه با بادکش و ماساژ لیفت و جوانسازی صورت به همراه پاکسازی پوست اشاره کرد. بعد از ورزش نیز می توانید برای بازیابی توان از دست رفته تان، در کافی شاپ نیلوفر سفید، سفارشی متناسب با رشته ورزشی و رژیم غذاییتان داشته باشید و خیالتان بابت تازه و ارگانیک بودن مواد اولیه و بدون قند بودنشان راحت باشد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها