رستوران کافه هرمس اصفهان

رستوران

محله تاریخی جلفا علاوه بر اماکن گردشگری فرهنگی، تاریخی و مذهبی‌اش، به کافه‌های متنوع و جذاب نیز شهرت یافته است. این محله و کافه‌هایش پاتوق بسیاری از کافه‌گردهای حرفه‌ای می‌باشد. یکی از کافه‌های مشهور این محله، کافه هرمس اصفهان است که در نزدیکی کلیسای وانک قرار گرفته و از سال 1390 شروع به کار کرده است. از بیرون کافه هم شما جذب دکوراسیون متفاوت آن می‌شوید.
شما می‌توانید در منوی متنوع این کافه رستوران انتخاب‌های متعددی داشته باشید. اگر برای وعده صبحانه به این کافه رستوران رفتید، گزینه‌های متفاوت و جذابی پیش رو دارید. اگر برای ناهار یا شام به آن سر بزنید انتخاب‌های شما می‌تواند از بین 13 مدل پیتزا در دو نوع آمریکایی و ایتالیایی، 9 مدل ساندویچ، 9 مدل پاستا، 8 مدل سالاد، 8 نوع استیک گوشت و مرغ به همراه غذاهای دریایی مانند استیک سالمون و میگو سوخاری و چوبی باشد که هر سلیقه‌ای را می‌تواند راضی نگه دارد. اگر گیاهخوار هستید یا رژیم غذایی خاصی دارید نیز می‌توانید از بشقاب سبزیجات استفاده کنید.
اگر به محله تاریخی جلفا رفتید و از جاذبه‌های زیبای آن دیدن کردید، رستوران کافه هرمس اصفهان با دکوراسیون زیبا و غذاهای متنوعش میزبان شما برای گذراندن اوقاتی خوش خواهد بود.

عکس مهسا صارمی کیا

مهسا صارمی کیا

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها