رستوران نیاوران اصفهان

رستوران
عکس رستوران نیاوران اصفهان

اگر در حوالی خیابان آپادانا، به دنبال گوشه ای دنج و خلوت می گردید که بتوانید در آن با خیال راحت یک صبحانه دلچسب بخورید، رستوران نیاوران اصفهان می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. با دیدن سر در رستوران نیاوران، احتمالا اولین چیزی که توجهتان را به خود جلب خواهد کرد، حجم عظیمی از انواع گل و گیاه است که تقریبا تمام شیشه های سراسری دکوراسیون خارجی را به خود اختصاص داده و حس عمیقی از انرژی مثبت و سرزندگی را منتقل می کند.
اگر دوست داشتید بیشتر از هوای آزاد استفاده کنید، می توانید از میز و صندلی های بیرون برای نشستن استفاده کنید، در غیر این صورت صندلی های چوبی داخل رستوران انتظار شما را می کشند. البته باید در نظر داشته باشید که اگر در ساعات شلوغی آخر هفته به نیاوران بروید، احتمالا این شما هستید که باید انتظار میز و صندلی ها را برای خالی شدن بکشید.
به غیر از صبحانه های هیجان انگیز و خوشمزه ای همچون صبحانه انگلیسی، وافل، فرنچ تست، پنکیک آمریکایی، استیک گریل شده با تخم مرغ و انواع املت، یک صفحه از منوی رستوران نیاوران اصفهان به استیک اختصاص داده شده، آیتمی که خیلی ها را برای چشیدن طعم و بافت بی نظیرش به این رستوران می کشاند؛ پس شما هم از امتحانش غافل نشوید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها