رستوران نقش جهان اصفهان

رستوران

رستوران نقش جهان اصفهان یکی از بهترین رستوران‌های سنتی اصفهان زیبا، با محیطی فوق‌العاده دلنشین و غذاهایی با کیفیت است. تلفیق معماری سنتی ایرانی و معماری مدرن، راحتی و دلنشینی این رستوران را بیش از پیش کرده است.
تخت‌های چوبی با مخده و فرش، پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی که نور هفت‌رنگ را بر فضا می‌تاباند، نقاشی‌ها، کاشی‌کاری‌ها و گچبری‌ها، همه فضا را زیبا و چشم‌نواز کرده و روح هنر ایرانی را به رستوران نقش جهان بخشیده است.
پس از گردش در میدان نقش جهان و دیدن عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد شاه و نهایتاً بازار سنتی اصفهان، برای رفع خستگی و میل کردن یک وعده غذای جانانه، چه جایی بهتر از رستوران نقش جهان اصفهان که بوی نان تازه و داغش هوش از سر آدم می‌برد.
منوی رستوران نقش جهان اصفهان پر از غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای بومی اصفهان است. از کباب و جوجه گرفته تا شیشلیک و کباب حسینی، ماهی قزل و از پیش‌غذاهایی چون خورشت ماست و سالاد گرفته تا خوراک‌هایی چون کوفته و کشک بادمجان، دلمه و میرزا قاسمی. سرویس دهی رستوران نیز بسیار خوب است و پرسنل با احترام با مشتریان برخورد می‌کنند. برای یک وعده غذایی خوب پس از گشتن میدان نقش جهان، رستوران نقش جهان اصفهان، انتخابی عالیست.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها