رستوران مدیترانه ای طنجه اصفهان

رستوران
عکس رستوران مدیترانه ای طنجه اصفهان

کمربندهایتان را باز کنید یا لااقل کمی شلشان کنید، دست هایتان را تا نزدیکی های مچ به خوبی بشورید و هرچه رژیم دارید را برای امشب فراموش کنید؛ چرا که اینجا رستوران مدیترانه ای طنجه است. اگر شما هم از خوردن فست فود و کباب و خورش، حسابی خسته شده اید و دلتان یک طعم جدید و متفاوت می خواهد، درست آمده اید.
رستوران طنجه اصفهان در محیطی آرام و دلنشین با طراحی زیبا و خلاقانه اش، همه چیز را برای لذت بردن از یک شام خانوادگی خوشمزه فراهم کرده است. پیشنهاد ما برای شروع، انتخاب یکی از گزینه های هیجان انگیز بخش استارتر یا پیش غذای منو است. حمص فلافل، محامارای متفاوت و جذاب، نان زعتر با عطر و طعم فراموش نشدنی اش یا پیش غذای ساده ای همچون پنیر مزه دار شده در کنار نان پیتا، همگی می توانند انتخاب های خوبی باشند.
بعد از اینکه حسابی اشتهایتان تحریک شد، نوبت به انتخاب غذای اصلی که بخش سخت ماجراست، می رسد. کادیش کباب طنجه، پیشنهاد خوبی برای طرفداران پر و پا قرص کباب است. یک سیخ کباب گوسفندی تازه که روی خمیر خوش طعم صفیحه در کنار دیپ بادمجان کبابی و سس طماطه و پنیر آدام سرو می شود، طعم جدیدی از کباب را در ذهنتان حک خواهد کرد. وقتی ران درباری، سالاد و یا خوراک مخصوص طنجه روی میزتان قرار می گیرد، به یادتان می افتد که در این رستوران با سفارش هر غذا باید منتظر یک سورپرایز باشید. یکی دیگر از غذاهای پرطرفدار طنجه هم سمکه المشوی است که تشکیل شده از یک ماهی شوریده درسته که در تنور پخته شده و در کنار سس خوشمزه حشو سرو می شود.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها