رستوران فیش اند چیپس اصفهان

رستوران
عکس رستوران فیش اند چیپس اصفهان

حتما تا به حال برای خیلی از شما پیش آمده که وقتی تصمیم داشتید به هر علتی بیرون از خانه غذا بخورید، تمام غذاها برایتان تکراری و یکنواخت به نظر برسند، طوری که در آخر مجبور شوید با وجود پرداخت میزان نه چندان کمی پول، غذایی که زیاد هم برایتان جذابیت ندارد بخورید یا اینکه به همان نیمروی خانه رضایت دهید. در این مواقع اگر کمی در اینترنت جستجو کنید، می بینید که در همین شهر خودتان، گزینه های جدید و جذاب زیادی وجود دارد که تا به حال امتحان نکرده اید. مثلا چند نفر از شما که در اصفهان زندگی می کنید تا به حال سری به رستوران فیش اند چیپس اصفهان زده اید؟
اگر می خواهید بگویید که از طعم و بوی ماهی حالتان بهم می خورد و ترجیح می دهید که اصلا غذا نخورید، لازم است تمام تصورهای قبلیتان از مزه ماهی را فراموش کرده و به هنر دست آشپزهای فیش اند چیپس اعتماد کنید و ببینید که خیلی زود اینجا به یکی از انتخاب های اولتان برای غذاخوردن تبدیل می شود.
در منوی رستوران فیش اند چیپس اصفهان می توانید هر تعداد تکه ماهی سوخاری که می خواهید به صورت نرمال یا اسپایسی سفارش داده و در کنار سس خوش مزه تار تار و سیب زمینی، از طعم بی نظیرش لذت ببرید و یا اینکه کمی بیشتر هزینه کرده و با سفارش یکی از بشقاب های دریایی جذاب فیش اند چیپس، شامل چند تکه ماهی سوخاری و لابستر در کنار سیب زمینی و سبزیجات پخته شده، حسابی خودتان را تحویل بگیرید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها