رستوران شهرزاد اصفهان

رستوران

رستوران شهرزاد اصفهان شاید نیاز به معرفی کردن نداشته باشد؛ رستورانی با بیش از 50 سال سابقه که همچنان اصالت و برند خود را حفظ کرده است و اگر فیلم پری مهرجویی را دیده باشید، حتماً به خاطرش خواهید آورد. اگر بعد از ساعت 1 ظهر یا 9 شب بخواهید به این رستوران بروید، باید مدت زمانی را در صف بگذرانید. به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید پیداش کنید.
برای رسیدن به سالن رستوران باید از پله‌ها بالا بروید و بعد خود را در یکی از زیباترین رستوران‌های سنتی ایران ببینید. دیوارها و سقف با آینه‌کاری، نقاشی، پنجره‌های رنگی و ... پوشیده شده است و میز و صندلی‌ها زیبا و راحتند.
اگر دنبال یک جای خلوت برای مدتها نشستن و گپ زدن می‌گردید، رستوران شهرزاد انتخاب مناسبی نیست. اینجا همیشه شلوغ و پر سروصداست؛ مثل یک مهمانی خانوادگی پرجمعیت. اما این باعث نشده که در کار پرسنل خللی وارد شود. پرسنل رستوران شهرزاد اصفهان آموزش دیده‌اند تا در زمانی اندک میزها را تمیز کنند، سرویس بیاورند و غذا را خیلی سریع سرو کنند.
ظروفی که غذا در آنها سرو می‌شود نیز مخصوص خود رستوران شهرزاد است و لوگویی خاص دارد؛ ظرف‌هایی که نشان از اصالتی قدیمی می‌دهند.
رستوران شهرزاد اصفهان غذاهای یارانی و سنتی اصفهان، غذاهای فرنگی و غذاهای دریایی را با پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های مختلف سرو می‌کند. مواد اولیه همگی عالی هستند و هنر آشپزی در این غذاها به اوج خود می‌رسد. اگر بخواهید بعد غذایتان، چای، قهوه یا دسر میل کنید نیز رستوران شهرزاد برایتان پیشنهادهایی دارد.
نکته دیگر اینکه بعضی غذاهای خاص را باید از قبل رزرو کنید، چون ممکن است تمام شود. پس پیش از رفتن به رستوران، تماس بگیرید. اگرچه قیمت غذاهای رستوران شهرزاد کمی گران است اما کیفیت غذا و محیط زیبایش را امتحان نکردن، ضرر است.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها