رستوران سنتی باستانی اصفهان

رستوران
عکس رستوران سنتی باستانی اصفهان

وارد میدان نقش جهان که می شویم، آن قدر سرگرم کالسکه سواری، پیاده روی، خرید و دیدن هنرهای بی نظیر دستی اصفهان و معماری منحصر به فرد مسجد شیخ فضل الله می شویم که زمان به طور کامل از دستمان خارج می شود و وقتی به خودمان میاییم که از گرسنگی شکممان حسابی به قار و قور افتاده است و هیچ چیز به اندازه صرف یک غذای باکیفیت و خوشمزه ایرانی، نمی تواند سرحالمان بیاورد. با کمی پرس و جو از کسبه، به رستوران سنتی باستانی اصفهان در همسایگی مسجد امام می رسیم و با دیدن حال و هوای سنتی رستوران، حسابی سر ذوق می آییم.
در و دیوارهای آینه کاری و کاشی کاری شده سفره خانه در کنار نقاشی های رنگارنگ، این باور را در ما تقویت می کند که اصفهانی ها در هر محیطی که باشند، با استفاده از هنرشان آنجا را به زیباترین وجه تزیین می کنند. چون کمی برای ناهار خوردن زود است، خوشبختانه هنوز رستوران زیاد شلوغ نشده و ما می توانیم بدون انتظار در یکی از تخت های مجاور حوض باصفایی با کاشی های آبی و فواره های متعدد بنشینیم.
در منوی رستوران سنتی باستانی اصفهان هر آنچه که بخواهید پیدا می شود، از غذاهای سنتی و دریایی گرفته تا انواع خورش و خوراک، که البته با توجه به قرارگیری رستوران در میدان نقش جهان، ممکن است قیمت ها کمی بالاتر ار بقیه جاها باشند.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها