رستوران ایرانی حکیم باشی اصفهان

رستوران

امکان ندارد که کسی حوالی ظهر یا شب، گذرش به بازار حکیم بیفتد و مست عطر و بوی غذاهای لذیذ رستوران ایرانی حکیم باشی اصفهان نشود. یکی از بخش های جذاب سفر به اصفهان، شکم گردی در رستوران های منحصر به فرد این شهر است که با معماری بی نظیر و المان های سنتی به کار رفته در فضایشان، لذت خوردن غذا به ویژه غذاهای اصیل ایرانی را چند برابر می کنند.
با ورود به فضای رستوران حکیم باشی ، شیشه های رنگی، کاشی های آبی و تخت های بزرگ چوبی با پشتی های بامزه، با وجود اینکه زیاد هم گرسنه نیستیم اما ما را به نشستن تشویق می کند. برای انتخاب غذا در منو رستوران حکیم باشی اصفهان گزینه های زیادی پیش رویمان قرار دارد اما از خیر بریانی های خوشمزه حکیم باشی نمی توان گذشت. درست کردن بریانی نیاز به اصول و تخصصی دارد که ظاهرا آشپزهای اینجا کاملا با آن آشنایی دارند.
کشک بادنجان هم به عنوان پیش غذا، گزینه هیجان انگیزی به نظر می رسد. همین که کمی محو تماشای نقش و نگارها و گچ کاری های زیبای سقف رستوران حکیم باشی می شویم، غذایمان آماده است و ما نیز پس از صرف آن، برای کمی بیشتر ماندن در این حال و هوا، خودمان را مهمان یک فنجان چایی تازه دم می کنیم.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها