رستوران ایتالیایی نیوشا اصفهان

رستوران

پیشنهاد می‌کنیم به رستوران ایتالیایی نیوشا در اصفهان نروید! چرا که عاشق غذاهای ایتالیایی می‌شوید و دیگر نمی‌توانید از آنجا دل بکنید و آنجا به پاتوق همیشگیتان تبدیل می‌شود. رستوران همه‌چیز تمام ایتالیایی که هیچ نگرانی از طبخ صحیح و اصولی غذاها در دل شما باقی نمی‌گذارد. دستور پخت دقیق غذاهای ایتالیایی متشکل از بهترین و تازه ترین مواد غذایی، امکان تجربه طعم واقعی یک پیتزای ایتالیایی را برایتان میسر می‌کند.
منو رستوران ایتالیایی نیوشا با تنوع بسیار زیاد و قیمت مناسب شما را به مشتری همیشگی این رستوران تبدیل می‌کند. تنوع منوی این رستوران به گونه‌ایست که اگر بخواهید هر روز یک غذای رستوران را میل کنید باید بارها و بارها مشتری این رستوران شوید تا بخشی از منوی رستوران را تجربه کنید.
دیزاین غذاها و دکور رستوران نیوشا باعث می‌شود ناخوداگاه حس کنید که در رستوران‌های رم غذا میل می‌کنید. طعم لذیذ گوشت استیک شده با سس مخصوص یا پاستاهای خوش‌پخت مناسب با ذائقه ایرانی، فضای شیک و نورپردازی مناسب، این رستوران را برای قرارهای کاری، خانوادگی و دوستانه مناسب کرده است. ضمنا سفارش نوشیدنی‌های خنک با غذای لذیذ خود را فراموش نکنید که قطعا بخش دیگری به خاطره شیرین و لذت‌بخشتان اضافه خواهد کرد.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها