کارتینگ باغ جوان اصفهان

پارک
عکس کارتینگ باغ جوان اصفهان

این روزها تفریحات دسته جمعی و هیجان انگیزی زیادی در مجتمع های تفریحی ورزشی ایجاد شده که اگر اهل هیجان و آدرنالین زیاد باشید، پیشنهاد های جالبی برای شما وجود دارد. کارتینگ یکی از همین پیشنهاد هاست. ورزش و تفریحی پر هیجان و لذت بخش که احساس یک مسابقه ماشین رانی واقعی به شما دست می دهد و تلاش برای برنده شدن، روحیه ای شاد در شما ایجاد می کند.
کارتینگ باغ جوان اصفهان در یک تفرجگاه منحصر به فرد در شهر اصفهان پذیرای شماست. این کارتینگ در فضایی وسیع طراحی شده تا شما دوستداران ورزش و هیجان اوقاتی خوش را سپری کنید. البته این بازی شرایطی هم دارد مثلا برای سنین بالای 15 سال و افرادی با قد 165 به بالا مناسب است.
یکی از ویژگی های جالب توجه کارتینگ باغ جوان اصفهان امکان حضور دو ماشین در پیست است که شبیه به تجربه یک مسابقه واقعی است. در کنار این بازی شما می توانید از تفریحات و بازی های دیگری که در باغ جوان اصفهان وجود دارد استفاده کنید یا به کافی شاپ یا رستوران آن سر بزنید و یک وعده غذای دلپذیر را میل کنید. باغ جوان اصفهان فضای سبز گسترده و زیبایی دارد که در حاشیه زاینده رود واقع شده و از آب و هوای روح افزایی برخوردار است. ساعت کار باغ جوان اصفهان از ساعت 16 تا 21:30 است. این مجموعه در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل، سرویس دهی ندارد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها