پارک ساحلی زرین شهر اصفهان

پارک
عکس پارک ساحلی زرین شهر اصفهان

استان اصفهان جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی برای گردشگران و علاقه مندان به سفر دارد. یکی از جاهای دیدنی اطراف اصفهان زرین شهر است که زاینده رود زیبا از قلب آن می گذرد و یکی از جاهای دیدنی زرین شهر که مرکز شهر لنجان است و در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار گرفته، پارک ساحلی بسیار زیبای این شهر است. پارک ساحلی زرین شهر در حاشیه شمالی زاینده رود و در جنوب زرین شهر است و همین رود فضای باصفا و پردرخت این پارک را ایجاد کرده است.
حاشیه زاینده رود یکی از مهم ترین مناطق ییلاقی به حساب می آید که چشم اندازی سرسبز و هوایی معتدل و دلچسب دارد. پارک زرین شهر نیز در همین محل قرار گرفته و حدود 200 هزار متر مربع فضای سبز دارد که مکان مناسبی برای طبیعت گردی و استراحت است.
یکی از جذابیت های پارک ساحلی زرین شهر وجود دریاچه مصنوعی بزرگی به وسعت 30 هزار متر مربع است که فضایی مخصوص ماهی گیری و قایق رانی است و در فصل بهار و پاییز در زیباترین حالت خود قرار دارد و خیلی شلوغ می شود. این پارک امکانات تفریحی زیادی برای کودکان و نوجوانان نیز فراهم کرده که می توان به آب نما، ماشین برقی، قطار برقی و زمین بازی اشاره کرد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها