باغ غدیر اصفهان

پارک
عکس باغ غدیر اصفهان

یکی از تفریحات خانواده های اصفهانی در آخر هفته ها و یا بعدازظهرهای بلند تابستان، گشت و گذار در باغ های زیبای این شهر است. باغ غدیر اصفهان هم یکی از همان باغ هاست با این تفاوت که جاذبه هایش آن قدر زیاد هست که از صبح تا شب مشغولتان کند.
از بناهای موجود در این مجموعه فرهنگی و تفریحی می توان به بنای یادبود علامه امینی اشاره کرد که شامل یک موزه یادبود از ایشان و همچنین یک کتابخانه عمومی با مساحتی حدود 750 متر مربع و مجهز به دو سالن مجزا برای مطالعه خواهران و برادران است. همچنین سر درب باغ غدیر که با دو سالن ویژه جهت اجرای مراسمی نظیر همایش و سمینارها، جشن و سوگواره ها، محافل ادبی و مجامع عمومی کانون ها استفاده می شود.
جذابیت اصلی باغ غدیر برای خانواده ها، وجود یک مجموعه ورزشی بزرگ و مجهز با وسعت 3680 متر مربع بوده که با امکاناتی نظیر سالن ورزشی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ، زمین های تنیس و بولینگ و حتی سینما چهاربعدی، همه جوره سرگرمشان می کند.
در باغ غدیر اصفهان سر بچه ها هم بی کلاه نمی ماند؛ خانه کودک و نوجوان وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه کتاب، تشکیل کلاس های مختلف و جذاب هنری و برپایی جشن ها، محیطی ایجاد کرده که بچه ها هیچ جوره دلشان نمی خواهد از آن دل بکنند.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها