باغ جوان اصفهان

پارک
عکس باغ جوان اصفهان

درست است که باغ جوان اصفهان در حاشیه زیبای زاینده رود و با مساحت 30 هکتار، یکی از بزرگ ترین پارک های این کلان شهر به حساب می آید، اما یک فرق بزرگ با بقیه پارک ها دارد، این که شبیه هیچ کدام از آن ها نیست. هدف از آمدن به باغ جوان، صرفا قدم زدن در میان درختان و هواخوری در هوای پاک نیست، بلکه می تواند گذراندن یک روز پر هیجان و متفاوت از بقیه روزهای زندگی در کنار دوستان یا اعضای خانواده باشد.
تفریحات باغ جوان آن قدر زیاد و متنوع هست که با توجه به زمان و بودجه محدود، تصمیمی گیری برای انتخابشان کار دشوار و سختی است. کارتینگ، لیزرتگ، پینت بال، آرچری، یوروجامپینگ (پرش در آسمان) و روپ ادونجر (درخت نوری) تنها بخشی از گزینه های جذاب اینجا هستند. اگر به همراه خانواده یا دوستانتان به پارک آمده اید، پیشنهاد می کنم حتما بازی هیجان انگیز فوتبال حبابی را انتخاب کرده و با پوشیدن لباس های بامزه به شکل حباب، در یک نبرد سخت 90 دقیقه ای، از زمین خوردن های پی در پی و اتفاقات جالبی که در بازی میانتان خواهد افتاد، غرق خنده شوید. البته بازی های جمعی دیگری مانند والیبال ساحلی، بسکتبال و والیبال پولیورتان در فضای باز و برای اولین بار در کشور، نیز وجود دارد.
اگر هم از طرفداران پر و پا قرص ارتفاع هستید، می توانید زیپ لاین 170 متری باغ جوان را امتحان کنید. از تفریحات مخصوص کوچولوها در این پارک نیز می توان به ترامپولینگ، پارک بادی، سرسره و پل معلق و قایقرانی کودکان اشاره کرد. ساعت کار باغ جوان اصفهان همه روزه از ساعت 17 تا 24 و روزهای تعطیل از 10 صبح تا 24 می باشد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها