کویر مصر اصفهان

طبیعت
عکس کویر مصر اصفهان

کویر نوردی یکی از تفریحاتی است که چند سالی می شود مورد استقبال مردم ایران و گردشگران خارجی قرار گرفته است. تعدادی از کویر های ایران علاوه بر زیبایی حیرت انگیز، قابلیت های تفریحی زیادی دارند و تعدادی از افراد خلاق با برنامه ریزی برای این تفریحات یا راه اندازی اقامتگاه های بومگردی مناسب به رونق اقتصادی این مناطق کمک کرده اند. کویر مصر یکی از کویر های دیدنی و شگفت انگیز ایران است که در 55 کیلومتری شهرستان خور قرار گرفته. برای رسیدن به تپه های شنی و دیدنی این کویر باید از روستایی قدیمی با خانه هایی کاهگلی عبور کنید و بعد خود را در مقابل این شگفتی طبیعت که به آن دریای شنی هم گفته می شود ببینید.
اگر اهل کمپینگ هستید، همه وسایل مورد نیاز برای یک سفر کویری را جمع کنید و یک شب خاطره انگیز را زیر آسمان پر ستاره و وصف ناشدنی کویر بگذرانید. اگر هم به اقامت در اقامتگاه تمایل دارید، خانه های بومگردی با کیفیتی در روستاهای اطراف پیدا می کنید.
از تفریحات کویر مصر می توان سافاری، موتور چهار چرخ، شتر سواری، پیاده روی و قدم زنی روی رمل های شنی و روان کویر، لذت بردن از سکوت حاکم و چشم انداز زیبای مقابل چشمانتان را نام برد. تجربه کویر مصر، تجربه ای خاطره انگیز است که مطمئنا از آن لذت خواهید برد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

دیدنی ، طبیعت

برچسب ها