دهکده تفریحی زاینده رود (چادگان)

طبیعت
عکس دهکده تفریحی زاینده رود (چادگان)

اگر اصفهانی ها بخواهند در تعطیلات آخر هفته حسابی خودشان را تحویل بگیرند، بدون شک رفتن به دهکده تفریحی زاینده رود چادگان یکی از اولین گزینه هایشان خواهد بود. فاصله اصفهان تا دهکده چادگان 128 کیلومتر بوده و بعد از حدود 2 ساعت رانندگی و پشت سرگذاشتن سد زاینده رود، دهکده ای سرسبز واقع در دره ای با طبیعت بی نظیر، باغ ها و مزارع پر از میوه و آب و هوای مطبوع، در برابرتان پدیدار خواهد شد.
تفریحات موجود در این دهکده آن قدر زیاد است که برای استفاده از همه آن ها بهتر است به فکر اجاره یک ویلا یا خانه برای اقامت و شب ماندن باشید. در چادگان تفریحات آبی حرف اول را می زند، اسکله قایقرانی این مجموعه با انواع قایق های پدالی، موتوری و از همه جالب تر یک دستگاه اتوبوس دریایی، آماده ماجراجویی های شما در پهنه زاینده رود است. اگر هم مثل ما عاشق ارتفاع هستید، پیاده روی روی پل معلق و یا خوردن یک فنجان چای در تلکابین چادگان در حالی که تمام دهکده زیر پاهایتان قرار دارد، می تواند برایتان به شدت خاطره انگیز باشد.
اگر از نعمت داشتن دوستان باحال و یا خانواده پایه بهره مندید، حتما آن ها را در این سفر با خود همراه کرده و از انجام انواع بازی های گروهی جذاب نظیر فوتبال، والیبال و بسکتبال ساحلی، پینگ پنگ، کارتینگ و پینت بال در این فضا لذت ببرید. اگر هم در میانتان کسی پیدا می شود که همیشه ادعای ماهیگیری دارد، از او بخواهید که با مهارتش برای ناهار شما را میهمان یکی از ماهی های کپور، زرد و یا قزل آلای رنگین کمان دریاچه کند.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

دیدنی ، طبیعت

برچسب ها