موزه علوم و فنون آموزش و پرورش

موزه
عکس موزه علوم و فنون آموزش و پرورش

موزه علوم و فنون آموزش و پرورش اصفهان در مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع، گنجینه ای با ارزش از تجهیزات و امکانات در زمینه های مختلف علمی است. این موزه به نحوی طراحی شده تا ضمن ایجاد محیطی فرح بخش، بتواند اطلاعات علمی مفیدی را به بازدیدکنندگان منتقل کرده و فکر و ذهن آن ها را به کند و کاو و چالش دعوت کند.
موزه علوم و فنون با داشتن بخش های مختلفی از جمله فيزيک، شيمي، زيست شناسي، زمين شناسي، فني حرفه ای و كاردانش، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای اردوی مدارس باشد. به عنوان مثال دانش آموزان می توانند در بخش شیمی با آزمایش شیمیدان های معروف به همراه قسمتی از بیوگرافی و تصاویر آنان آشنا شوند و در بخش زمین شناسی، در کنار تماشای آکواریومی بزرگ با صدها گونه از آبزیان متفاوت، سیر تحول زمین در دوره های مختلف را بررسی کنند. در سال 1390 بخش نجوم نیز به این موزه اضافه شد تا زمینه آشنایی بیشتر با کهکشان ها، عظمت و عجایب خلقت را فراهم کند.
از مهم ترین اهداف تاسیس این مجموعه می توان به عینیت بخشی به کتاب های درسی، نمایش اکوسیستم های غالب در کشور و ایجاد روحیه ی خلاقیت و پژوهش در بازدید کنندگان و به خصوص در دانش آموزان، اشاره کرد. اگر شما هم مشتاق دیدن این مجموعه شدید، از طریق سرچ در سایت گوگل، به آسانی می توانید آدرس موزه علوم و فنون اصفهان را پیدا کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

دیدنی ، موزه

برچسب ها