هتل سنتی عتیق اصفهان

مهمانپذیر
عکس هتل سنتی عتیق اصفهان

حتی تصور اقامت در اتاقی که 200 سال پیش شاهزاده های قاجار، با لباس های زیبا و پر زرق و برقشان در آن ها رفت و آمد می کرده و شب ها با نگاه به آسمان پرستاره از طریق شیشه های رنگی پنجره، سر بر بالین گذاشته و به خواب می رفته اند، می تواند بسیار هیجان انگیز باشد، چه برسد به اینکه بخواهد به حقیقت بپیوندد. هتل سنتی عتیق اصفهان، خانه ای قاجاری در دل بافت تاریخی شهر بوده و در جوار مسجد جامع عتیق و در نزدیکی جاذبه های دیدنی ای مثل کاخ چهلستون و عمارت عالی قاپو قرار گرفته است.
این خانه سنتی مثل خیلی از خانه‌های قدیمی ایرانی، به سبک معماری حجاب دار ساخته شده و شامل قسمت‌هایی از جمله شاه ‌نشین، سرداب، حیاط بیرونی، حیاط اندرونی و 30 باب اتاق است که پیرامون هر دو حیاط پراکنده شده اند. ورودی خانه سه هشتی دارد که با راهرویی طویل از یک طرف به بخش اندرونی و از طرف دیگر به بخش بیرونی می‌رسد.
برای اقامت در هتل عتیق گزینه های زیادی پیش رو دارید که هر کدام جذابیت های خاص خودش را دارد، سوئیت قاجار با ارسی های بی نظیر، اتاق شاه نشین با تزئینات زیبای سقف و دیوارها و اتاق خاطره با حال و هوای ساده و صمیمی و دیوارهای آجری، تنها بخشی از انتخاب های شما هستند. با رزرو هتل سنتی عتیق اصفهان می توانید در کنار اقامت در اتاق های مختلف با امکانات مدرن، حس آرامشی عمیق از رها شدن در گذشته را نیز تجربه کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها