هتل سنتی اصفهان

مهمانپذیر

در سال‌های اخیر اقامتگاه‌های بومگردی به یکی از انتخاب‌های محبوب برای مسافران در هر شهری تبدیل شده است. چرا که با اقامت در آن‌ها تجربه حس و حال آن فضا و لذت سفر چند برابر می‌شود. در شهر زیبا و تاریخی اصفهان نیز تعداد زیادی اقامتگاه بومگردی و هتل‌های سنتی وجود دارد.
هتل سنتی اصفهان یک بنای قدیمی، با قدمت چهار صد ساله و متعلق به دوران صفوی است. این هتل در موقعیتی مناسب و نزدیکی اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان قرار گرفته است. با وارد شدن به هتل محو تماشای زیبایی‌های این خانه قدیمی شده و مطمئن می‌شوید که با اقامت در این خانه خاطره‌ای زیبا برایتان رقم می‌خورد. حیاطی سرسبز و زیبا با حوضی چشم‌نواز در میان آن، پنجره‌های ارسی زیبا، معماری زیبای قدیمی ساختمان و دکوراسیون هتل که شما را به دوران صفوی می‌برد.
شما می‌توانید در اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، هفت تخته و سوئیت دو خوابه شاه‌نشین اقامت کنید. خوابیدن و بیدار شدن در اتاق‌های قدیمی این هتل تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای هر مسافری محسوب می‌شود. آدرس هتل سنتی اصفهان در خیابان سپه می‌باشد. همچنین این هتل گشت نیم‌روزه رایگانی برای مهمانان خود در نظر می‌گیرد.

عکس مهسا صارمی کیا

مهسا صارمی کیا

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها