مهمانپذیر بزرگمهر اصفهان

مهمانپذیر

مهمانپذیر بزرگمهر اصفهان در سال 1380 افتتاح شد. طبقه همکف این مهمانپذیر پارکینگ عمومی است که می‌تواند امنیت اتومبیل شما را نیز تامین کند. اتاق‌ها در طبقه اول قرار دارند. 30 باب اتاق با 53 تخت. لازم است ذکر کنیم که اتاق‌ها در سال 1390 برای بهبود کیفیت بازسازی شدند.
برخی از اتاق‌های مهمانپذیر بزرگمهر سرویس بهداشتی و حمام ندارند و مسافرین می‌بایست از سرویس بهداشتی و حمامی که در راهرو قرار دارد، استفاده کنند. اتاق‌ها دارای سرویس خواب، تلویزیون و یخچال هستند.
مهمانپذیر بزرگمهر اصفهان فاقد آسانسور است. همچنین برخی اتاق‌های چهار تخته پنجره ندارند و نور آنها با نورگیر تامین می‌شود. پرسنل این هاستل بسیار محرمانه برخورد می‌کنند. نکته مثبت دیگر قیمت بسیار ارزان و مناسب این مهمانپذیر است. نزدیکی به بسیاری از دیدنی‌های اصفهان از جمله میدان نقش جهان، سی‌وسه‌پل و عمارت هشت بهشت نیز نکته خوب دیگر هاستل بزرگمهر است. پیشنهاد می‌کنیم که این مهمانپذیر را برای سفرهای مجردی و دوستانه انتخاب کنید.
تلفن مهمانپذیر بزرگمهر اصفهان را در مقابل این مطلب می‌توانید مشاهده کنید و می‌توانید با تماس گرفتن با شماره آن، از رزرو مهمانپذیر بزرگمهر اصفهان مطمئن شوید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها