اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان مانند بسیاری دیگر از اقامتگاه‌های بومگردی، زیبا و اصیل است. این بنا در واقع خانه‌ای تاریخی با قدمتی 150 ساله است و ساخت آن به دوره قاجار برمی‌گردد. نام پیشینش خانه نظام‌الاسلام بوده است و متعلق به میرزا محمد دستجردی، شخصیتی روحانی و سیاسی و از رهبران مشروطه در اصفهان. این خانه در سال 1390 پس از مرمت در فهرست آثار ملی ثبت شد و پس از تغییر کاربری، در سال 1397 به یک اقامتگاه بومگردی تبدیل گردید.
این اقامتگاه دارای 15 باب اتاق است که هر یک منحصر به فرد هستند و تنها یک نمونه از هر اتاق در این مجموعه قرار دارد. اتاق‌ها در طبقه همکف و اول قرار دارند و در وسط آنها حیاط مصفای خانه، روح را می‌نوازد.
تزئینات اتاق‌ها به حد کمال است و امکاناتی مانند مینی بار، تلویزیون، میز آرایش، مبلمان و سرویس خواب شیک، سرویس بهداشتی و ... به بهترین و زیباترین شکل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین روم سرویس، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل با و بدون راننده، اینترنت رایگان نامحدود، لباسشویی، فروشگاه صنایع دستی، خدمات خانه‌داری، رستوران ایرانی و کافی‌شاپ از جمله امکانات عمومی هتل کریاس هستند. پرسنل مجرب و خوش‌برخورد نیز از دیگر نقاط قوت این مجموعه است.
افامتگاه سنتی کریاس اصفهان فاصله کمی با میدان نقش جهان و مسجد امام دارد؛ به طوری که گنبد مسجد امام از داخل حیاط قابل رویت است. برای رزرو اقامتگاه کریاس اصفهان تنها کافیست با شماره مشخص شده تماس بگیرید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها