اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان

سفر به اصفهان و گشت زدن بین تاریخ این شهر کهن، دلپذیرتر می شود وقتی در جایی اقامت کنیم که رنگ و بوی این قدمت را بر در و دیوارش زده باشد. اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان با دکوراسیون و فضایی خاطره انگیز و قدیمی، شما را به گذشته های دور می برد.
اقامت در این اقامتگاه وقتی جذاب تر می شود که بدانیم این عمارت، پیش تر از این از بناهای قدیمی اصفهان بوده و حالا تغییر کاربری داده است. به اقامتگاه خان نشین که برسیم، مقابلمان دری چوبی با سر در گچ بری زیبایی قرار دارد که مقدمه ای برای آنچه خواهیم دید است.
وارد خان نشین که شویم پنجره های کوچک چوبی رو به حوض آبی وسط حیاط باز می شوند و هوای خنکی را وارد اتاق ها می کنند. دکور اتاق ها با رنگ آبی فیروزه ای و سفید، احساس آرامش را به میهمانان القا می کنند و صرف صبحانه در رستوران اقامتگاه که فضایی سنتی دارد و آینه کاری هنرمندان اصفهانی زینت بخش دیوارها شده است، بسیار خوشایند می نماید.
بعد از این که خستگی سفر را در این فضای زیبا به در کردیم وقت آن رسیده است که به گردش در شهر بپردازیم و پیشنهاد ما این است که بازدید از آرامگاه نصیرالملک و ملک‌شاه سلجوقی که در چند قدمی خان نشین قرار دارند را از دست ندهید. اگر قصد اقامت در این اقامتگاه را دارید توصیه می کنیم با رزرو بوم گردی خان نشین اصفهان از طریق سایت های رزرواسیون خاطره ای خوش از سفر به اصفهان را بسازید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها