اقامتگاه بوم گردی نگار ورزنه اصفهان 

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه بوم گردی نگار ورزنه اصفهان 

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه ، خانه ای قدیمی مربوط به زمان پهلوی بوده که با حوض نقلی وسط حیاط و تخت های چوبی دور تا دور حوض، به یاد آورنده فضای صمیمی و باصفای خانه های اصیل ایرانی است. شهر ورزنه در نزدیکی تالاب معروف گاوخونی قرار داشته و تنها شهری در ایران است که زنانش همچنان به شیوه سنتی، چادر سفید به سر می کنند؛ از این رو به آن، شهر سفید هم می گویند.
اقامتگاه بوم گردی نگار، 12 واحد اقامتی شامل 3 اتاق 3 تخته، 3 اتاق 2 تخته، 1 اتاق 5 تخته و 1 سالن 16 نفری با سرویس کف خواب جهت استفاده گروه های گردشگری دارد که همگی آن ها از امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل برخوردار می باشند. برای ناهار و شام هم می توانید از غذاهای خانگی و خوشمزه ای که توسط اقامتگاه با بهترین مواد محلی پخته می شود، استفاده کنید.
اگر علاقه مند به دیدن آثار باستانی و تاریخی شهر ورزنه نظیر آخرین پل رودخانه زاینده رود، مسجد تاریخی ورزنه و قلعه قورتان از بزرگترین قلعه های خشتی کشور هستید، می توانید از راهنمای تورهای گردشگری نگار کمک بگیرید. به علاوه با رزرو اقامتگاه بوم گردی نگار ورزنه می توانید هر شب آسمان پر ستاره و باعظمت کویر را از پشت بام اقامتگاه تماشا کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها