اقامتگاه بوم گردی سرای سنتی هاتف اصفهان

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه بوم گردی سرای سنتی هاتف اصفهان

اصفهان از آن شهر هایی است که سفر به آن با گشت و گذار های زیادی همراه است، از این رو محل استراحت شما باید جایی به راحتی خانه باشد. گشت و گذار در شهرهای قدیمی، هوس زندگی کردن در خانه های قدیمی با صفا را به دل آدم می اندازد که آرزوی دوری هم نیست و برآورده می شود. اقامتگاه بوم ‌گردی سرای سنتی هاتف اصفهان یکی از خانه های به جا مانده از دوران پهلوی است و عمری 120 ساله دارد.
بوم‌ گردی هاتف اصفهان در سال 1397 با حفظ ساختار قدیمی، مرمت شد و برای خدمت رسانی به گردشگران آماده گردید. این اقامتگاه قدیمی و زیبا در مجموع 9 اتاق دارد که پنجره های قدی آن ها رو به حیاط با صفا و پر درخت سرای هاتف باز می شود و در میان حیاط حوضی فیروزه ای به چشم می خورد که تماشای آن روح آدمی را تازه می کند.
اقامتگاه سرای سنتی هاتف با چای دبش و شربت های خوش عطر و طعم از شما پذیرایی می کند تا خستگی گشت و گذار در شهر را از تن شما به در کند. رستوران اقامتگاه نیز با غذاهای خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از مسافران است. یکی از ویژگی های مهم اقامتگاه بوم گردی سرای سنتی هاتف موقعیت مکانی آن است که دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد و شما با چند قدمی پیاده روی به میدان نقش جهان می رسید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها