اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان

مهمانپذیر

دیدن شهری که جای جایش را با آثار تاریخی، هنر و معماری ایرانی و اسلامی مزین کرده است وقتی جذابتر می‌شود که شب هنگام که موقع استراحت به جایی برویم که نشانه‌هایی از همین تاریخ و هنر را در خود جای داده باشد. اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان یکی از همین مکان‌های دلنشین است که اقامت در آن حس و حال متفاوتی به آدمی می‌بخشد.
این خانه قدیمی که قدمتش به 90 سال پیش و معماری و نمای زیبایش به عصر پهلوی بازمی‌گردد، در سال 1397 به عنوان اقامتگاه بوم گردی بهره برداری شد. وارد حیاط که شویم درختان قدیمی و سر به فلک کشیده با حوضی مستطیلی که دور تا دورش را تخت و صندلی‌های سنتی احاطه کرده‌اند، حس آرامش را انتقال می‌دهند و خستگی سفر را از تنمان خارج می‌کنند.
اتاق‌های دنج و راحت با امکانات کامل که رو به حیاط با صفای اقامتگاه آریو باز می‌شوند، شبی آرام و اقامتی به یاد ماندنی را به ما هدیه می‌دهند. هنگام صبح هم صرف صبحانه در کافی شاپ دنج و زیبای اقامتگاه لذتی فراموش نشدنی به همراه می‌آورد.
شبی را گذراندن در این اقامتگاه که در نزدیکی عمارت عالی قاپو و سی سه پل قرار گرفته است گشت و گذار در شهر را برایتان راحت‌تر می‌کند. همچنین شماره تماس اقامتگاه اریو اصفهان در سایت موجود می‌باشد و کارکنان رزرواسیون آریو برای رزرو اقامتگاه شما را همراهی خواهند کرد.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها