مجتمع تجاری اداری ارکیده اصفهان

مرکز تجاری
عکس مجتمع تجاری اداری ارکیده اصفهان

مجتمع تجاری ارکیده اصفهان یکی از پرطرفدارترین و شناخته شده ترین مراکز خرید شهر بوده که با قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب، دسترسی کاملا راحتی از طریق وسایل نقلیه عمومی دارد. مجتمع ارکیده با برخورداری از نورپردازی زیبا، طراحی نما و هم چنین دکوراسیون داخلی مدرن و خاص، از مراکز خرید مدرن و به روز شهر محسوب می شود.
در پاساژ ارکیده اصفهان با 200 واحد تجاری که در چهار طبقه از منفی یک تا طبقه سوم قرار گرفته، انواع برندهای معتبر دنیا عرضه می شود و شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید را پیدا کنید. از انواع پوشاک و ساعت و عینک گرفته تا لوازم تزئینی و دکوری لوکس، لوازم منزل و عطر و ادکلن. اگر هم احیانا قصد خرید یک کادوی ویژه برای سالگرد ازدواجتان را دارید و همسرتان هم بسیار سخت پسند است، بازار طلای ارکیده اصفهان می تواند برای شما بهترین راه حل باشد. امکان ندارد که همسرتان از دیدن درخشش جواهرات و سنگ های قیمتی، ذوق زده نشود.
بعد از چند ساعت خرید و پیاده روی و البته خرج کردن مقادیر زیادی پول، هیچ چیز به اندازه رسیدگی به شکم، نمی تواند حال آدم را جا بیاورد. خوشبختانه یکی از رستوران های خوب اصفهان در پاساژ ارکیده قرار گرفته که با سرو انواع غذاهای خوشمزه مدرن و سنتی، حسابی هوش از سرتان می برد. علاوه بر این، در طبقه همکف این مجتمع تجاری اداری می توانید انواع غذاهای ایتالیایی، دسرها و نوشیدنی های متنوع را نوش جان کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها