هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل
عکس هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان یا همان هتل شرایتون سابق، اولین هتل پنج ستاره دارنده نشان استاندارد ملی ایران در ‏کشور بوده که با دارا بودن 225 باب واحد اقامتی با امکانات کامل شامل اتاق های دوتخته، سوئیت جونیور، سوئیت فیروزه، رويال ‏سوئيت و سوئیت دوبلکس مجلل‏، دست شما را حسابی در انتخاب باز می گذارد.
هتل پارسیان هر آنچه را که از اقامت در شهر اصفهان بخواهید برای شما فراهم کرده است. چشم اندازی بی نظیر از سی و سه پل و رودخانه زیبای زاینده رود در کنار نزدیکی به میدان نقش جهان و بازار اصفهان و وجود بهترین رستوران ها در داخل هتل، شما را از صرف وقت در ترافیک این شهر بزرگ بی نیاز می کند. اگر هم اهل ورزش باشید، می توانید در کلوب ورزشی این مجموعه از امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، بیلیارد و تنیس استفاده کنید.
بعد از پیاده روی شبانه کنار زاینده رود زیبا، بد نیست قبل از رفتن به سوئیت برای ریلکس کردن، چند لحظه ای روی یکی از تخت های باغ پر گل و گیاه هتل پارسیان بنشینید. اگر هم پیاده روی حسابی گرسنه تان کرده باشد، می توانید از میان 5 رستوران هتل پارسیان کوثر اصفهان با غذاهای متنوع، متناسب با ذائقه تان یکی را انتخاب کنید.
لذت خوردن غذاهای اصفهانی اصیل مثل بریانی و خورشت ماست، صرف غذاهای ایرانی و فرنگی در فضایی مشرف به باغ و یا در فضای سبز هتل، خوردن غذاهای پرطرفدار ایتالیایی و از همه هیجان انگیزتر، سرو انواع غذاهای باربیکیو در کنار استخر، گزینه های جذابی است که ناچارید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ضمن برای رزرو هتل پارسیان کوثر اصفهان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت خود مجموعه مراجعه کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها