هتل ویانا اصفهان

هتل
عکس هتل ویانا اصفهان

هتل ویانا اصفهان با یک ستاره، خدمات و پاکیزگیش در حد هتل‌های چهار ستاره است. این هتل یکی از هتل‌های باسابقه اصفهان است و قریب به پنجاه سال است که میزبان مسافران نصف جهان است. این هتل اگرچه از بیرون کمی قدیمی به نظر می‌رسد اما در سال 1395 به طور کامل بازسازی شده است و خدمات و امکاناتش بسیار بهبود یافته است. این هتل سه طبقه و مجموعاً سیزده باب اتاق دارد. از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان از تلویزیون، تلفن، یخچال، ایترنت بی‌سیم، پنجره‌های دو جداره و ... نام برد. غیر از اتاق‌های چهار تخته، باقی اتاق‌ها پنجره‌های بزرگ با نوردهی عالی دارند. دکوراسیون اتاق‌های نیز ساده اما زیباست.
همچنین امکاناتی چون صندوق امانات، لاندری، خدمات بیدارباش و ... از امکانات عمومی هتل ویانا اصفهان است. همچنین صبحانه هتل در سالن صبحانه‌خوری واقع در طبقه منفی یک سرو می‌شود. پرسنل این هتل بسیار خون‌گرم و خوشرو هستند و این نکته در لذت‌بخش کردن سفر نقش مهمی دارد.
هتل ویانا اصفهان به بسیاری از دیدنی‌های اصفهان دسترسی خوبی دراد. برای مثال با سی‌وسه پل 10 دقیقه فاصله دارید یا میدان نقش جهان با ماشین 15 دقیقه راه است. لازم است بدانید که هتل ویانا پارکینگ و آسانسور ندارد. البته جای پارک به راحتی پیدا می‌شود و دوربین امنیتی هتل نیز مراقب اتومبیل‌هاست.
برای رزرو هتل ویانا اصفهان کافیست با شماره روبرو تماس بگیرید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها