هتل همام اصفهان

هتل

هتل همام اصفهان در ورودی این شهر زیبا قرار دارد و در کنار باغ بانوان صدف که فضایی زیبا و طبیعتی دیدنی دارد قرار گرفته. اتاق‌های این هتل، دلباز و روشن است و در طول اقامت شما خدمات رفاهی خوبی در اختیارتان قرار می‌گیرد. در طول اقامت خود می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل هم استفاده کنید.
تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، روم سرویس در ساعات کاری، صندوق امانات، خودپرداز، زمین والیبال، کتابخانه، نمازخانه و امکانات بازی برای کودکانتان از دیگر امکانات رفاهی و خدماتی هتل همام اصفهان است. امکانات داخل هر واحد اقامتی هم شامل حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، میز آرایش و ... است.
صبحانه هتل همام رایگان است و شامل منویی متنوع از انواع غذاهای سرد و گرمی مثل تخم‌مرغ، کره، خامه، شیر، آبمیوه، چای، املت، نان و ... است و از آنجا که صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود. شما می‌توانید برای رزرو هتل همام اصفهان به وبسایت‌های معتبر گردشگری و همچنین آژانس‌ها و شرکت‌های خدمات گردشگری مراجعه کنید یا اگر دوست داشتید می‌توانید با شماره تلفن هتل همام تماس بگیرید و شخصا برای رزرو اتاق مورد نظرتان اقدام کنید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها