هتل ملک اصفهان

هتل
عکس هتل ملک اصفهان

برای من همیشه در سفر، اقامت در هتل ها و مراکز سنتی از جذابیت ویژه ای برخوردار بوده؛ چه برسد به این که شهر مقصد هم یک شهر تاریخی و سنتی مثل اصفهان باشد. این شد که برای اقامت، هتل ملک اصفهان را انتخاب کردیم و راهی خیابان هشت بهشت در قلب این شهر شدیم. اولین چیزی که با دیدن معماری بیرونی ساختمان، نظرمان را جلب کرد، نمای سنتی آن به همراه طرح ها و حکاکی هایی بود که مشابه تخت جمشید طراحی شده بود.
از میان اتاق های دو تا چهار تخته هتل، یک اتاق دوتخته توئین در طبقه دوم انتخاب کردیم و بعد از کمی استراحت راهی دیدن جاذبه های این شهر بی نظیر شدیم. هتل ملک موقعیت خوبی از جهت دسترسی به دیدنی های تاریخی شهر از جمله کاخ هشت بهشت، سی و سه پل و بازار اصفهان دارد و طوری بود که با 10 دقیقه رانندگی می توانستیم به میدان نقش جهان برسیم.
بعد از بازگشت از یک گشت چند ساعته در شهر همراه با پیاده روی های زیاد، هیچ چیز به اندازه صرف یک لیوان چای قند پهلو نمی توانست حالمان را جا بیاورد، که سفره خانه سنتی هتل ملک با محیطی آرام در کنار چیدمان سنتی و دیوارهای کاهگلی و کاشی های رنگارنگ، به دادمان رسید و خاطره خوبی را از اولین روز اقامت در اصفهان برایمان رقم زد. شما هم می توانید مثل ما برای رزرو هتل ملک اصفهان به صورت اینترنتی و از طریق سایت خود مجموعه اقدام کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها