هتل ملل اصفهان

هتل
عکس هتل ملل اصفهان

هتل ملل اصفهان هتلی مناسب با امکاناتی متناسب با یک هتل سه ستاره، در مرکز شهر قرار دارد. رزرو هتل ملل اصفهان برای کسانی که دوست دارند بدون وقت تلف کردن و در کمترین زمان خود را به اماکن دیدنی برسانند و از آنها بازدید کنند، انتخابی عالی است. زاینده رود، هشت بهشت و میدان نقش جهان از بناها و مراکز دیدنی نزدیک به این هتل هستند.
از امکانات خوب هتل ملل اصفهان می توان به اینترنت رایگان و پرسرعت در لابی و اتاق ها، خدمات خشکشویی، روم سرویس 24 ساعته  و همچنین صبحانه رایگان با منویی متنوع اشاره کرد. این هتل، 36 اتاق یک تا سه تخته دارد که با امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی فرنگی، میز آرایش، تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع گرم و سرد تجهیز شده اند.
رستوران هتل ملل اصفهان که در بام هتل قرار دارد، فضایی بسیار زیبا و دنج است و شما می توانید همزمان با صرف غذای انتخابی خود از منوی متنوع رستوران، از منظره زیبای شهر که زیر پایتان قرار دارد، لذت ببرید. منوی صبحانه رستوران شامل انواع غذاهای گرم و سرد ایرانی و صبحانه های خارجی است و منوی نهار و شام نیز، غذاهای متنوع و باکیفیت ایرانی و فرنگی بسیاری دارد. البته همانطور که پیشتر اشاره شد، می توانید هرزمان که خواستید، سفارش دهید تا غذای مورد علاقه تان را برایتان به اتاق بیاورند.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها