هتل عباسی اصفهان

هتل
عکس هتل عباسی اصفهان

اگر در درونتان تنها ذره ای حس علاقه به تاریخ و بناهای قدیمی وجود داشته باشد، تصور اقامت در هتلی که 300 سال پیش محل رفت و آمد و استراحت کاروان های مختلف بوده، باید حسابی به وجدتان بیاورد. هتل عباسی اصفهان ابتدا در سال 1128 به دستور شاه سلطان حسین صفوی به عنوان کاروانسرایی در قلب شهر ساخته شد و سپس در سال 1336 تحت بازسازی قرار گرفت و در نهایت در سال 1345 تبدیل به مهمانسرای عباسی شد و تا به امروز به عنوان یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان، از سوی گردشگران داخلی و خارجی انتخاب شده است.
با رزرو هتل عباسی اصفهان با سقف و دیوارهای آینه کاری شده و نقوش سنتی و گچ بری های بی نظیر، می توانید اقامتی رویایی در دل تاریخ داشته باشید. این هتل 5 ستاره دارای 231 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان بوده که همگی دارای امکانات کاملی نظیر اینترنت، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار و ... می باشند. اتاق‌های این هتل همگی دور تا دور حیاطی با حوض فیروزه ای‌ رنگ قرار گرفته و پنجره و تراس زیبایی رو به حیاط دارند.
هتل عباسی موقعیت مکانی مناسبی از جهت دسترسی به جاذبه های تاریخی داشته و همچنین از امکانات ویژه ای مانند رستوران، سفره خانه، کافی شاپ و یک مجموعه ورزشی کامل شامل استخر، سونا، سالن بدنسازی و ماساژ برخوردار است. منو غذا رستوران هتل عباسی بسیار متنوع است، چرا که این مجموعه دارای سه رستوران چهلستون، چشم انداز و سفره خانه سنتی هر کدام با معماری منحصر به فرد خود بوده که در آن ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با کیفیت بسیار بالا در کنار اجرای موسیقی زنده سرو می شود.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها