هتل جلفا اصفهان

هتل

هتل جلفا اصفهان از هتل‌های باسابقه و معروف شهر اصفهان است که در سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان هتل جلفا دارای 3 طبقه و 64 واحد اقامتی است و در سال 1396 بازسازی شد. واحدهای اقامتی هتل جلفا تمیز و شیک است و امکاناتی از قبیل اینترنت، یخچال، تلویزیون، تلفن، چای‌ساز و سیستم سرمایش و گرمایش مناسب فصول دارد. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت چهار تخته قابل رزرو است. می‌توانید بسته به تعداد همراهانتان یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کنید. رستوران و کافی‌شاپ هتل جلفا نیز آماده پذیرایی از شما هستند.
هتل جلفا در محله قدیمی جلفا و در خیابان حکیم نظامی واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری نظیر سی و سه پل، میدان نقش جهان و کلیسای وانک نزدیک است. می‌توانید در این محله زیبا و قدیمی قدم بزنید و از کلیسای زیبا و دیدنی وانک هم بازدید کنید و از فروشگاه‌های آنجا سوغاتی بخرید.
رزرو هتل جلفا اصفهان یک پیشنهاد خوب برای کسانی است که اقامت در محله‌های قدیمی و نوستالژیک را دوست دارند. اگر به دنبال واحد اقامتی تمیز و شیک با قیمت مناسب می‌گردید هتل جلفا اصفهان را فراموش نکنید.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها