هتل باران اصفهان

هتل
عکس هتل باران اصفهان

هتل باران اصفهان هتلی تازه ساز است که در هفت طبقه و 38 واحد اقامتی بنا شده و مجموعا 131 تخت دارد. این هتل، یکی از زیرمجموعه های هتل آسمان است که از زیرمجموعه های دیگر آن می توان به هتل ستاره، هتل آسمان رویال و هتل پنج ستاره آسمان کیش که درحال ساخت است، اشاره کرد.
از امکانات رایگان هتل باران، می توان به وعده صبحانه، اینترنت نامحدود و پرسرعت در لابی و اتاق ها اشاره کرد. کلیدهای کارتی، مینی بار، خدمات خشکشویی، کمد لباس، چای و قهوه، سرویس بهداشتی فرنگی و تلویزیون های بزرگ LED متصل به ماهواره از دیگر امکانات هتل باران اصفهان هستند. سوئیت های این هتل، همگی مجهز به آشپزخانه مجزا، تلویزیون های مجهز به سیستم ماهواره ای، کتری برقی، مایکروویو، سرویس بهداشتی فرنگی، کیت خیاطی، دراور و کمد لباس می باشند.
رستوران و کافی شاپ هتل باران اصفهان منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و خارجی و نوشیدنی ها و قهوه های متنوع و خوش طعم دارد. شما همچنین می توانید هر زمان از شبانه روز که خواستید، غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید تا برایتان به اتاق بیاورند.
برای مسافرانی که نزدیک بودن به اماکن دیدنی شهر، برایشان اهمیت دارد و نمی خواهند وقت زیادی را صرف رفت و آمد کنند، رزرو هتل باران اصفهان می تواند انتخاب خوبی باشد، چون این هتل در خیابان امام خمینی قرار دارد و به بسیاری از اماکن دیدنی نزدیک است. درضمن مرکز شهر، بیمارستان امام حسین و دانشگاه صنعتی اصفهان هم فاصله بسیار کمی با این هتل دارند.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها