هتل آسمان اصفهان

هتل

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان، می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که قصد سفری راحت و بی‌نقص در فضایی با امکانات ویژه دارند. این هتل با سیزده طبقه و حدودا صد اتاق از هتل‌های ممتاز و بزرگ اصفهان است. هتل آسمان اصفهان در نزدیکی زاینده رود واقع است و موقعیت مکانی ممتازی دارد. اتاق‌های این هتل با دسته‌بندی یک تخته، دو تخته، سوئیت معمولی، سوئیت‌های رویال و آپارتمان هستند که منظره زیبایی به سمت زاینده رود دارد.
طراحی زیبا و منحصر به فرد سالن همایش این هتل باعث شده است تا گزینه مناسبی برای برگزاری همایش‌های بزرگ و مهم باشد. هتل آسمان اصفهان با استانداردهای اروپایی ساخته شده است و امکانات زیادی مانند استخر و سونا و سرویس 24 ساعته برای اتاق‌ها دارد.
منوی صبحانه هتل آسمان اصفهان به طرز اعجاب‌آوری کامل است و شما هر چیزی را که هوس کنید می‌توانید از بین آن‌ها بیابید. هتل آسمان به خاطر داشتن اولین و تنها رستوران گردان در اصفهان نیز شهرت دارد. صرف غذا با نمای زیبای زاینده رود و پارک‌های زیبای اطرافش از امتیازهای این رستوران مدرن است. رستوران گردان هتل آسمان با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و خارجی برای تمام سلیقه‌ها پیشنهاد ویژه‌ای دارد . برای رزرو هتل آسمان اصفهان می‌توانید به سایت این هتل مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌ این مجموعه تماس بگیرید.

عکس پردیس نیک نفس

پردیس نیک نفس

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها