کارتینگ ناژوان اصفهان

بازی و سرگرمی
عکس کارتینگ ناژوان اصفهان

شهربازی ناژوان که در پارک جنگلی ناژوان اصفهان قرار دارد، یک فضای بزرگ با وسایل تفریحی و بازی های پیشرفته با امنیت بالاست که در فضای سرسبز و زیبای پارک جنگلی قرار گرفته است. در محوطه شهربازی فضایی بزرگ را به پیست مخصوص کارتینگ برای علاقه مندان این رشته اختصاص داده اند.
بعد از طی مسیر سرسبز و زیبای پارک جنگلی، به کارتینگ ناژوان اصفهان می رسید که یکی از بهترین پیست های کارتینگ استان اصفهان است. ماشین های موجود برای رانندگی در پیست از بهترین برندها هستند و اطمینان داشته باشید پیست رالی از امنیت بالایی برخوردار است.
شما می توانید با پرداخت هزینه کرایه ماشین به مدت شش دقیقه در فضای سرسبز و دیدنی کارتینگ ناژوان با وسعتی حدود صد متر، رانندگی کنید و لذت ببرید.
برای کسانی که با فرزندان و اعضای خانواده شان آمده اند در کنار استفاده از کارتینگ، می توانند از شهربازی محوطه هم بهره ببرند و سرگرم شوند. لازم به ذکر است که حداقل سن مجاز برای استفاده از کارتینگ ناژوان اصفهان، هفت سال است و افراد زیر 90 کیلوگرم می توانند از ماشین ها استفاده کنند. برای استفاده از پیست می توانید از شنبه تا پنج شنبه (به جز تعطیلات رسمی) از ساعت 5 بعدازظهر تا 12 شب آنجا باشید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها