پینت بال شهر اصفهان

بازی و سرگرمی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که پس از اقامت چند روزه در یک شهر توریستی با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، تمایل داشته باشید تا جهت استراحت و تنوع، سرگرمی خاصی را تجربه کنید. شاید هم به دنبال مکان‌های تفریحی شهر خود باشید. از نخستین بازی پینت بال حدود 25 سال می‌گذرد. اما این بازی به‌سرعت در سراسر جهان محبوبیت یافت. طوری که در آمریکا به یکی از بازی‌های محبوب و بی‌خطر برای مردم تبدیل شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی مسابقات رسمی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.
پینت بال شهر اصفهان یک مکان تفریحی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش با خانواده و دوستان به شمار می‌رود. امکان مراجعه خانوادگی (زن و مرد) نیز در این مجموعه وجود دارد. از دو ساعت زمان اختصاص داده شده به شما، 30 دقیقه به آموزش و تجهیز لباس مخصوص و کلاه گذشته و سپس می‌توانید پس از گروه‌بندی، 90 دقیقه بازی پرهیجان و مفرح را تجربه کنید. برای رفع خستگی نیز می‌توانید به بوفه مجموعه مراجعه کنید.
جهت حضور و استفاده از امکانات پینت بال شهر حتما با هماهنگی قبلی و از ساعت 8 الی 24 مراجعه کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که حداقل نفرات 4 نفر و حداکثر نفرات 16 نفر باید باشد.

عکس مهسا صارمی کیا

مهسا صارمی کیا

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها