باشگاه سوارکاری زاینده رود اصفهان

بازی و سرگرمی
عکس باشگاه سوارکاری زاینده رود اصفهان

سوارکاری یکی از ورزش‌های به ظاهر لاکچری امروز است؛ چیزی که تا همین یک قرن پیش یک مهارت اولیه و پیش پا افتاده محسوب می‌شد و بیشتر مردم اسب داشتند و از آن برای کار، سفر، جنگ و ... استفاده می‌کردند. اما آیا ممکن نیست که همه بتوانند به سوارکاری بپردازند یا حداقل چند باری تجربه‌اش کنند؟ باشگاه‌ سوارکاری زاینده رود این مهم را ممکن کرده‌ است.
باشگاه سوارکاری زاینده رود در اصفهان یکی از باشگاه‌های خوب این شهر است که با مدیریت آقای سیروس قدرتی‌پور امکانات گوناگونی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. گفتنی است که این باشگاه دارای 20 باکس برای نگهداری اسب‌هاست.
از جمله امکانات باشگاه سوارکاری زاینده رود اصفهان برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تمام گروه‌های سنی خانم‌ها و آقایان و همچنین تامین لوازم لازم برای آن از جمله اسب‌های آموزشی، زمین مانژ و لوازم سوارکاری است. برای اسب‌های پانسیونی فراهم کردن اصطبل مناسب و جیره غذایی عالی ممکن است تا مالکان محترم خیالشان از بابت اسبشان راحت باشد.
باشگاه سوارکاری زاینده رود در اصفهان دارای امکانات رفاهی همچون کافه تریا است که انواع نوشیدنی و دسر را برای مشتریان فراهم می‌کند.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها