اتاق مرگ اصفهان

بازی و سرگرمی
عکس اتاق مرگ اصفهان

این روزها خوشبختانه دامنه تفریحات نسبت به گذشته آن قدر وسیع شده که برای گذراندن آخر هفته های جذاب و متفاوت، تنها نیاز به یک جمع خانوادگی و یا دوستانه پایه و همراه داشته باشید. اگر در میان جمعتان، کسی را می شناسید که حسابی ادعای نترس بودن دارد و یا اینکه همیشه روی هوشش زیادی حساب باز می کند، بد نیست در یک شب سرد زمستانی برای شرکت در یک بازی جدید و پرهیجان، به اتاق مرگ اصفهان دعوتش کنید.
اتاق مرگ، اولین اتاق فرار ترسناک در شهر اصفهان بوده که با ایده ها و سناریوهای جالب و خلاقانه اش، فرصتی برای شما فراهم کرده تا قدرت تفکر و تصمیم گیریتان را در شرایط ترس و مواقع بحرانی محک زده و ببینید که واقعا در عمل چند مرده حلاجید. در ابتدا باید با توجه به تعداد و سلیقه تان از میان سناریوهای موجود در اتاق مرگ با درجه ترس و سختی متفاوت، یکی را انتخاب کنید. با ورود به اتاق بازی و روبه رو شدن با تم و فضای داستان، حداکثر یک ساعت فرصت دارید تا نشانه ها را دنبال کرده و ارتباط آن ها را با هم پیدا کنید و با استفاده از فکر و هوشتان، برای رهایی از این اتاق، راه حلی بیندیشید.
اگر شما هم مثل ما علاقه مند به تجربه این بازی هیجان انگیز شدید، با مراجعه به سایت مجموعه می توانید آدرس اتاق مرگ اصفهان را یادداشت کرده و در اولین فرصت با دوستانتان به آن جا مراجعه کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها