اتاق فرار سرزمین بازی اصفهان

بازی و سرگرمی

اتاق فرار یا اسکیپ روم از بازی‌های کامپیوتری ایده گرفته است اما به طور کاملاً برعکس بازی را به واقعیت تبدیل کرده است. این بازی از شرق آسیا نشأت گرفت و به سرعت در سراسر جهان طرفدارانی پیدا کرد. در این بازی شما وارد یک اتاق با یک معما می‌شوید و در روی شما قفل می‌شود. این معما می‌تواند پلیسی، جنایی یا دلهره‌آور باشد. البته شما تنها نیستید. دوستان یا خانواده‌تان همراهتان هستند. شما زمان محدودی (حدود 1 ساعت) در اختیار دارید و در طی این مدت باید نشانه‌ها را کشف کنید و پاسخ معما را بیابید.
برای افشای راز و یافتن نشانه‌ها نیاز به زور و فشار نیست. البته اگر بیش از حد گیج شوید یا از خط بازی دور شوید، مدیر بازی کمی راهنمایی‌تان می‌کند. تمام این معماها سناریوهایی معرکه دارند و صحنه نیز به گونه‌ای طراحی شده است تا شما کاملاً حس کنید که در یک محیط واقعی و جذاب قرار گرفته‌اید.
اتاق فرار در اصفهان نیز طرفداران بسیاری دارد و اتاق فرار سرزمین بازی اصفهان یکی از سه اسکیپ روم اصفهان است که این بازی جذاب را ارائه می‌دهد. اتاق فرار سرزمین بازی اصفهان چندین مورد از بهترین سناریوهای این بازی مهیج را اجرا می‌کند. به این اتاق فرار بیایید تا بازی شام آخر، سلول یا اپیدمی را بازی کنید. بین 4 تا 7 نفر برای این بازی کافیست.
آرزو می‌کنیم که در حل معمای خود موفق باشید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها