خانه دهدشتی اصفهان

فست فود
عکس خانه دهدشتی اصفهان

یکی از اتفاقات خوبی که در سال های اخیر در شهر اصفهان رقم خورده، بازسازی خانه ها و بناهای قدیمی و تبدیل شدنشان به کافه و رستوران هایی دلباز و باصفاست. خانه دهدشتی اصفهان ، یکی از همان خانه های قدیمی با حیاطی بزرگ و عمارتی چشم نواز بوده که امروزه با نام کافه هوگو نیز شناخته می شود.
در کافه هوگو اولین چیزی که بعد از گذر از دالان طولانی و ورود به حیاط، نگاه ها را به سمت خود جلب می کند، عمارتی زیبا و سفید رنگ با پنجره ارسی بی نظیری است که گذر نور از شیشه های رنگارنگش، جلوه فوق العاده ای از بازی رنگ و نور را رقم می زند. همان طور که شاید تا به حال حدس زده باشید، تاریخچه خانه دهشتی اصفهان به زمان قاجار بر می گردد و در جای جای آن می توان ردپایی از معماری اصیل ایرانی را مشاهده کرد.
نشستن در کنار حوض آبی و گلدان های سفالی یک خانه قاجاری، درست جایی که سال ها پیش دختر خانه برای شستن سیب های سرخ می نشسته، در کنار عطر گل های شمعدانی و موسیقی سنتی، حال و هوای جالبی دارد که تا مدت ها فراموشش نخواهید کرد. در منوی متنوع کافه هوگو، می توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی و اصفهانی، نظیر بریانی و کاله جوش و عصرانه های خوشمزه ای مثل دلمه، آش و کشک بادنجان را سفارش داده و از خوردن آن ها در حیاط باصفای خانه و یا داخل عمارت لذت ببرید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها