مجموعه پذیرایی سنتی میناس اصفهان

کافی شاپ

در خیابان حکیم نظامی اقامتگاهی سنتی و خانه‌ای تاریخی قرار دارد که مجموعه‌ای نوستالژیک و زیبا را گردهم آورده است. در دل این اقامتگاه دوست‌داشتنی مجموعه پذیرایی میناس قرار گرفته که کافه و رستورانی دلباز و باصفا دارد.
مجموعه پذیرایی سنتی میناس با قرار دادن چندین بخش در حیاط دلبازش، فضایی مناسب برای هر نوع قرارملاقاتی را فراهم آورده است. در کنار حوضی آبی که صدای فواره کوچکش موسیقی کلامتان می‌شود با ماهی‌های قرمزرنگ و گلدان‌های خوش‌عطر و رنگارنگش، فضایی رمانتیک و مناسب قرارهای دو نفره ایجاده شده است. کمی آن طرف‌تر در یک حیاط کوچک مجزا محوطه‌ای اختصاصی برای برگزاری جشن و سورپرایز عزیزانتان فراهم شده است. علاوه بر فضای باز، یک بخش سرپوشیده با دکوراسیونی سنتی و میز و صندلی‌های چوبی در کنار پارچه‌هایی به رنگ آبی درباری وجود دارد که شما را یاد کاخ‌ها و کوشک‌های بزرگان و پادشاهان می‌اندازد. این فضای مجلل و در عین حال قدیمی مناسب مهمانی‌های خانوادگی است.
این مجموعه منحصر به فرد با منوی متنوع نوشیدنی و شربت‌های خوش‌عطر و طعم ایرانی و غذاهای متنوع مثل استیک مرغ و سینی مخصوص میناس با مهمان‌نوازی گرم و معروف اصفهان به استقبال شما می‌آید تا روز خوبی را در آنجا سپری کنید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافی شاپ

برچسب ها