پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان

سینما
عکس پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان

پردیس سینما سیتی سنتر در تیرماه سال 1397 به عنوان بزرگترین مجموعه سینمایی کشور با وسعت 12 هزار متر مربع به بهره برداری رسید و به اصفهانی ها نوید ظهور یک مجموعه سینمایی با استانداردهای روز دنیا را داد. پردیس سیتی سنتر، 5 سالن عمومی برای اکران فیلم های روز سینمای ایران دارد که کوچکترین آن ها 70 نفر و بزرگترین آن ها 333 نفر گنجایش دارد. علاوه بر سالن های عمومی، دو سالن خصوصی ویژه نیز با ظرفیت 20 و 36 نفر برای موارد خاص در نظر گرفته شده.
از آن جایی که این مجموعه فکر همه جا را کرده، یک سالن 180 نفره نیز طراحی کرده که به صورت دو منظوره برای اکران فیلم و اجرای تئاتر استفاده می شود. در سالن های پردیس سینمایی سیتی سنتر، از جدیدترین و بهترین تجهیزات روز سینمایی دنیا مثل ویدئو پروژکتورهای لیزری، عایق صوتی و طراحی اکوستیک، صندلی‌های ارگونومیک و کفپوش آنتی باکتریال استفاده شده و سیستم صوتی به گونه ای طراحی شده که تماشاچیان در هر قسمتی از سالن، میزان مشابهی از صدا را دریافت کنند.
از امکانات دیگر مجموعه سینمایی سیتی سنتر اصفهان نیز می توان به برخورداری از سالن همایشی با ظرفیت 1075 نفر جهت اجرای کنسرت و همایش، 4 هزار متر مربع گالری، سالن انتظار و همچنین امکانات ویژه توان خواهان در همه سالن ها و راهروها، اشاره کرد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

اطلاعات بیشتر

    سینما

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، سینما

برچسب ها