کافه نیکان اصفهان

کافه
عکس کافه نیکان اصفهان

با مشاهده ورودی نسبتا کوچک کافه رستوران نیکان اصفهان حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید که بعد از پایین آمدن از پله های مرمرین رستوران، فضایی بزرگ و پر نور با رایحه ای بی نظیر از غذاهای لذیذ در انتظارتان باشد. در نیکان شما می توانید متناسب با سلیقه و حال و هوایتان، مکانی را برای نشستن انتخاب کنید، میزهای دونفره و دنج، میزهای نزدیک آبنما و یا صندلی های بار، تنها بخشی از انتخاب هایتان هستند.
به محض نشستن، با شربت قرمزرنگی که در لیوان های کوچک بلوری برای خوش آمد گویی سرو می شود، پذیرایی می شوید و بعد که حسابی اشتهایتان باز شد، نوبت به بخش هیجان انگیز انتخاب غذا می رسد. کافه نیکان اصفهان پس از اینکه در سال 1375 تاسیس شد، خیلی زود توانست به یکی از رستوران های مطرح شهر تبدیل شود که یکی از دلایل عمده این معروفیت، رول استیک های خاص و خوشمزه ای است که در سال 94 با دستورالعملی بی نظیر، به نام نیکان ثبت اختراع هم شده است. پس اگر برای بار اول به این مجموعه می آیید، حتما از میان 10 مدل رول استیک متنوع و خوشمزه ای که با گوشت مرغ، میگو و یا گوساله پخته می شود، چند تایی را امتحان کنید.
در کافه نیکان شما با یک منوی حرفه ای طرف هستید که در آن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، ترکیه ای و یا فرانسوی سرو می شود. کباب مراکشی، کباب فیله مکزیک، چیکن سیسیلین، استیک ماهی بوردولز، لازانیا و پیتزاهای مختلف تنها بخشی از خوشمزه های منوی نیکان هستند که هر روز در وعده ناهار و شام در کنار نوای دلنشین و زنده پیانو، می توانید از خوردنشان لذت ببرید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها